lördag 29 november 2014

BLACK FRIDAY!


Alla har skrivit att de har shoppat hel vilt nu på rea, för det har varit BLACK FRIDAY REA, alla nätbutiker och några andra butiker har haft sjukt sjukt gög rea ända upp till 75%!!
Men då jag har rullat runt på andras bloggar och sett vad de har köpt så har det enbart kläder..
Alltså vad jag har förstått så i alla fall i USA där black friday är som störst så produceras samma saker men fast till sämre kvalitet så de kan pressa ner priserna.
Har nämligen hört om klagomål att de inte håller lika bra, de går sönder direkt..
Men därför ska man köpa något som inte påverkas av kvalitet och så vidare.. Nämligen SPEL!

Ni undrar säkert vart alla mina pengar har tagit vägen? Det kan jag berätta för er det har gått till mängder av olika typer av spel.. Då man startar upp sin dator och då ploppar t.ex. Steam upp och berättar 75% REA PÅ SKIT DYRA SPEL SOM DU ALDRIG ANNARS SKULLE KÖPA!
Och sen har de många spel för 1-2€ som bara "råkar" komma med på samma gång..


Så vad kan jag säga? Lagom att göra bort alla pengar nu då det är snart jul?

2 kommentarer:

  1. Spara lite pengar så du kan köpa en dyr julklapp till mig ja de är din älskade lillasyster som hälsar��

    SvaraRadera