onsdag 12 november 2014

Bild - Photoshop = Ett måste?

Jag har funderat en del på bilder jag sätter upp, samt bilder jag tar och redigering av bilder..
Hur pass viktigt tycker ni att det är att JAG skulle börja fota mera egna bilder, redigera mina egna bilder..

För jag har konstaterat redan för länge sen att jag inte gör mig på bild! Om jag tar många fler bilder på mig själv med kameran (Juppi) kommer den fan spricka.. Eller ska jag börja fotografera vad jag äter?

HJÄLP MIG!

Jag förstår mig inte på bildtagning samt redigering.. Hur viktigt är det? Vem sponsrar en ny kamera om den spricker då jag fotograferar mig själv? Så många frågor och så lite svar..

Här har ni lite exempel på mina skills.. Inget att hurra över men jag försökte i alla fall.

 Här får ni ett original bild från i somras..


Här har jag försökt mig på med lite bild fixning..


                                                                     Vad tror ni?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar