söndag 16 november 2014

Bevis material

Tänkte att jag skulle bevisa att jag faktiskt har haft besök här i helgen, och att det inte är bara något som har utspelat sig i mitt huvud..

Annars så införskaffades ballongerna för att bindas fast i mammas handväska så att jag lättare skulle se henne på stan.. Ni vet hur det är då personer kommer upp i åren.. De blir så glömska och tvillar bort sig och kan inte hitta hem.. Det var absolut inte Lena som såg att El Giganten delade ut gratis ballonger.


Ni undrade vad jag köpte, här är en av tröjjorna, ni får leva med att jag bara visar en av dem.. Vem fan orkar egentligen pröva kläder och sen ännu till fotografera?
Inte jag i alla fall.


2 kommentarer:

  1. Den som skaffar ballonger inför nästa tågresa gör jag ngt obeskrivbart med!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha, du ska pass på å njut!

      Radera