lördag 15 november 2014

Besök över helgen

Har nämligen haft besök över helgen av mamma och syster yster.. Och i detta inlägg kommer jag visa vad vi har ätit! Jag orkar sällan sätta upp vad jag äter men nu ska jag visa vad vi har unnat oss själva med!

Jacob hade gjort en gris ytterfile inlindad i bacon.. Och lite kryddor och sånt, jäävligt gott!


Sen prövsmakade vi lite exotiska frukter, denna smakade ungefär som kiwi!


Sen gjorde jag en sallad med fetaost och honungsmelon och dylikt..


Såhär såg en måltid ut, rekommenderar det starkt! Smakade som sagt otroligt gott, och det är bra att rekommendera en sak och inte berättar vad receptet är.. Men det kan jag inte göra för det är Jacobs hemliga recept.. I alla fall hemlig för mig.. Suck.


Sen ikväll var vi till Leonardos på pizza, otroligt gott!





Tyckte att den pizza som mamma tog var lite speciell, bläckfisk och musslor!  Och tydligen var den ätbar för hon är fortfarande på benen.

Kommer fler inlägg en annan dag, ska passa på att fortsätta vara social med familjen då nästan hela familjen är här, ser dem nästa gång runt jul.

Men men, ni ska njuta av denna lördakväll, för det kommer jag att göra.

2 kommentarer:

  1. Håller med om att drakfrukt smakar som kiwi men dom e jävligt goda :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Den var helt okej men den smakade för lite! Skulle ha varit godare med starkare smak! :)

      Radera