torsdag 27 november 2014

Bad habits?

Alltså jag började fundera över bad habits, och vad personer brukar göra som brukar reta en oootrooligt mycket! Och oftast är det saker som man inte själv vet om. Nu tänker jag inte på att man dricker för mycket, röker och tränar för lite. Nu tänker jag på dem som kanske klickar med bläckpennan och du skulle kunna klösa ögonen ur dem. Eller andra små saker som stör er något fruktans värt. T.ex. jag vet inte när jag ska vara tyst, och när jag skriver sätter jag hela tiden utropstecken för t.ex. en punkt..
Vad annat finns det? Jag skulle kunna säga att de som sätter toalett rullen fel väg kan se sig någonstans.. Det är riktigt irriterande!

Så, nu har ni sett hur det ska vara.. LÄR ER!
























Men vad annat? Personer som ALDRIG kan ha fel, och de ska äntra emot enda tills man har slagit till dem med ett lexikon i huvudet och sen visat att de har fel..

Vad stör ni er på?

12 kommentarer:

  1. Tjejer som inte kan acceptera ett nej när man inte vill ha sex

    SvaraRadera
    Svar
    1. Den vägen har jag inte hört så mycket!

      Radera
    2. Tyvärr är du inte den enda för man hör bara om när sånt händer kvinnor, "newsflash" det händer män också

      Radera
  2. Jag stör mig på folk som rusar fram när en ny kassa öppnas, fastän de själv stått sist i kön.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Aah, det är sant! Haha måste erkänna att detta har jag gjort. :o

      Radera
  3. Håller med om toapappret! Också personer som harklar sig överdrivet mycket eller säger vissa ord väldigt ofta. T.ex. "liksom" "så att säga" och sådana uttryck...liksom ^^

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha, exakt! He e liksom naliti irriterand tå man nalejs draar ut liksom på orde ;)

      Radera
  4. Att ha telefonen på ljudlöst utan anledning så att det inte går att få tag på personen ifråga ��

    SvaraRadera
    Svar
    1. Pfft! Ha telefonen på ljudlöst är bara bra!

      Radera