lördag 15 november 2014

Äventyr på stan

Godmorgon allesammans!

Idag är det dags för lite bror och syster tid! Steg redan upp ca 8 (okristligt för att vara en lördag) för att mamma skulle på farmaci dagarna. Så nu ska vi två underhålla varandra på stan hela dagen!
Jag vägrade att gå redan från morgonen för jag skulle studera.. Bra att ha någonting att skylla på i alla fall!


Som ni ser är jag väldigt entusiastisk! ;p

Nej men det ska bli väldigt roligt att hitta på fuffens med syrran på stan idag! Får se vem av oss som ger upp först! Om ni inte hör av mig efter detta inlägg ligger jag någonstans vid kampen (köpcentrum) och gråter i ett hörn.

Men men, ska sätta fart nu! Hade gött!

6 kommentarer:

  1. När ni dör av uttråkning så kan ni alltid ta en ben&jerrys glass, finns ju i mitten av Kampen :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Den finns med på vårt schema! Samt ska vi till macdonalds också!

      Radera
    2. o sen berätta va du ha köpt :)

      Radera
    3. Bara för att du frågade kan jag visa! Brukar normalt inte göra det!

      Radera
  2. trevligt att umgås med sina syskon!:D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja faktiskt då man ser dem ganska sällan då man har börjat studera långt ifrån hemorten! :)

      Radera