torsdag 20 november 2014

Att raka en björn

Raka en björn med en slö kniv..

Kanske vi inte ska överdriva sådär värst nu direkt.. Om man ska raka en björn måste ha en vass kniv, det är fakta och prövad sak.. Dock inte så många levande som kan berätta om det dock.. Men det är helt en annan sak.
Men det jag funderar mest på att vem fan är det på bilden?
Ganska hårig men tamefan vilken skönhet!
Haha, eller så är det bara jag på bilden.. Bilderna, svårt att hålla koll..

Som ni kanske förstår så håller Movember åpå som bäst och jag deltar förstås helhjärtat! Men vad är Movember? Det är en månad då män inte rakar sig för att uppmärksamma prostata cancer och man kan donera en frivillig summa pengar till dem. Har inte bestämt ännu om jag ska / hur mycket i så fall jag ska donera.. Fattig studerande och planer på att införskaffa en ny gamingdator så sitter man och suger på varje extra slant man har.
Men försöker trycka ut lite extra hårstrån i alla fall!

Vad tycks?



Passar herr Höglund med skägg?

Eller borde jag lotta ut en rakning så någon får privilegiet att raka mig?

Vågar jag sätta mitt ansikte i andras händer? Vågade ge skalpen till Toffe, men ansiktet.. Njaa..
I och för sig kan det inte bli mycket värre men i alla fall! ;p

Men hursomhelst är det mystorsdag idag! Så vi väntar med spänning vad Jennifer har att dela med sig av idag!

Och nu på förmiddagen ska Andreas på fuffens.. Vart ska han?

20 kommentarer:

  1. Jag tycker du ser söt ut i skägg :)
    Rakar du dej där nere också? :P

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag tackar! :)
      Hoppsan! Det där sparar vi till fantasin! ;)

      Radera
  2. Du e goosi i skägg! ;)

    SvaraRadera
  3. Enligt systern så liknar du Bollens svans ��

    SvaraRadera
  4. Skägg e hett! Du passar nog riktigt bra i de. På tal om det så har jag ett bra tema som har med skägg att göra som du sku kuna skriv om. Du brukar ju ta upp intressanta ämnen här så. Lumbersexual eller timmersexuell. En "ny" stil som jag har hört mycket om nu dehär senaste veckorna. ^^

    SvaraRadera
    Svar
    1. Alltså he sko ja kuna göra! :D taaack! :)

      Radera
  5. Spara skägget men bort me mustaschen!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja sir dumb ut om ja int köör fullt ut!

      Radera
  6. Spara skägget & mustaschen även efter movember, du passar i det! Är rätt säker på att många tjejer vågar hålla med mig om att skägg är så mycket snyggare än rakat (okej ALLA passar inte men...) Därför bad jag killen att spara ut sitt skägg när vi blev tillsammans också :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Alltså jag överväger att spara! Efter alla kommentarer verkar det som att jag ändå passar relativt bra..! :D

      Radera