måndag 17 november 2014

Andreas och djävulen

Ni som bloggar vet att man kan se på bloggen vad personer söker på för att hitta er blogg.. Man klickar in sig på statistik och sen trafikkällor och så vidare, och där kommer en lista med massa ord och meningar. Allt från Smithsburger i vasa, matchmaking, andreas höglund blogg (förstås) till att djävulen försöker ta mig..

Då jag såg sökordet trodde jag att det var ett skämt! Att de kan int vara sant! Så jag prövade att googla på: djävulen försöker ta mig, och fan, det stämmer! Bland en massa religiösa funderingar så hittar man min blogg.. Thats just amazing!






Hur man säljer sin själ.. Hmm det låter faktiskt intressant! Kanske något att diskutera..

2 kommentarer:

  1. Hahah :D That IS amazing!
    Min blogg hittade man en gång när man skrev in "homer simpson slempropp"... Det är också ganska amazing.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha faktiskt! Det är lika amazing!! ;D

      Radera