tisdag 11 november 2014

Andreas har mens

*Pust stön å stånk* Och det säger jag inte för att jag har sex.. Idag stönar jag för att allt är jobbigt! Jag har humörs svängningar, ibland är jag glad, ibland orkar jag ingenting, sen har jag överskotts energi, kroppen värker och värst av allt är att jag orkar inte hålla ögonen öppna.. Nu fattas det inte mycket för att jag ska uppfattas som en kvinna som har sin månatliga menstruation. Nu diskriminerar jag ingen, använder rumskamratens ord. Han sa: Deas, sluta klaga som en kvinna, då jag klagade över att det var världens undergång då jag inte hade skinka till min smörgås, utan bara ost. Suck.

Så nu har jag grävt ner mig i sängen för att se friends hela dagen, i hopp om att jag ska piggna till.

Vem piggnar inte till av Friends? Det är en av de bästa serierna som de har skapat! Nu saknar jag bara glass.. Fan vad jag vill ha glass..
Alltså om någon kommer och ger mig glass nu så kommer jag dyrka den personen i all evighet! Oooch nu är jag ute och cyklar igen.. Jag tror jag ska krypa ner i sängen och jag kommer inte upp tillbaka innan jag har blivit normal..

Sådär tillsvidare ska ni hade gött, om inte annat så kom hit med glass, och sen får ni sitta i något hörn och njuta av mitt sällskap! Känner mig inte så social, men om ni vill sitta i ett hörn så är det helt okej.

Men vafan Andreas.. Slut nu bara att skriv.. Dehär är bara pinsamt.. Nu sitter jag bara här och trycker ner tangenter och hoppas att det ska komma något vettigt..  Det lär inte hända idag.

HÖR UPP!

Om någon vill höra min åsikt om något får de höra av sig, lämna en kommentar! Jag kommer skriva sen när jag har återhämtat mig till mina sinnens fulla bruk om tafsande på krogen / dancefloor! Is it okey or not?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar