tisdag 18 november 2014

Andra dejten

Heej alla nyyfikna varelser!

Och jaa-aa det är sant,Andreas har haft en ANDRA dejt med SAMMA flicka som tidigare.. Om ni mins hon som talade finska? Det är hon..


Nu funderar säkert hur fan detta har gått till men det kan jag inte själv berätta heller.. Men någonting måste jag göra rätt om de vill träffa mig en andra gång?

Nej men jag ska berätta liite i alla fall så er nyfikenhet inte tar överhand!
Hon kom till mitt igår på dagen, kanske runt klockan 1. Man kan lugnt säga att man var lite nervös för man hade ju ändå bara träffats en gång tidigare.
Men i alla fall kom hon hit, vi talade faktiskt ganska mycket, och det är kanske positivt? För att göra er lite mer konfunderade ska jag avslöja att jag talade OVANLIGT MYCKET FINSKA!!
Så jag tvingade inte henne att tala svenska hela kvällen utan jag själv försökte tala själv så jag ska lära mig. Så nu har jag lärt mig lite nya ord och uttryck.

Hmm.. Men vad gjorde vi riktigt då man inte riktigt förstår varandra hela tiden?
Nå det bästa med hela denhäär situation är att man inte behöver prata med varandra! Haha, nej, jag skämtar bara! Vi pratar nog med varandra. Lite i alla fall..
Nej men jag charmerade förstås med min matlagning, jag gjorde broiler och ris, simpelt men fungerar. Alla kan bjuda någon på restaurang och betala lite extra för att få det understökat. Men jag kör lite med denhär stilen att jag gör det själv. Hitils har det fungerat och ingen har dött av matförgiftning!
Sen såg vi en film, The great Gatsby!


Riktigt bra film! Som vanligt levererar Leonardo Dicaprio eller hur han stavar sitt namn..

Men men, inte vet jag om jag utelämnat så mycket.. Kanske något liiite! ;D Vi får se om det blir några fler gånger.. Det lär ju visa sig! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar