onsdag 22 oktober 2014

Vem läser vad jag skriver?

Haha, jag har aldrig tänkt på det tidigare hur folk hittar min blogg men idag då jag försökte hitta på undanflykter från att läsa så kom jag på att jag måste se om det på något sätt går att se vem som hittar hit till min blogg.
Förutom att jag är länkad på diverse bloggar (Tack till er!) så blev jag ganska överraskad vilka sök ord man hittar mig på, jag ska visa er.


Så egentligen ska jag återgå till min matchmaking som jag höll på med tidigare.. Men det gör jag gärna, om jag får frivilliga!
Sen så ska jag tala om enhörningar.. Kanske enhörningar som äter Smiths Hamburgare? P.S Jävligt goda hamburgare!


Vad tycker ni om mina photoshop skills? Är ganska nöjd över mig själv! Haha, kanske detta blir min nya header? ;)

Det var ganska roligt att leka runt i paint och lyssna på heavy! Mycket roligare än att studera.. Kanske jag fortsätter?..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar