torsdag 16 oktober 2014

Vasa nation

Ikväll var jag till Vasa nation, och det var sjukt roligt! Det var flera som kände igen mig från x3m och sen hade jag frågat id av en del av dem hemma i jeppis! Så det var skönt att höra dialekt, kan nästan säga att det var bättre än en orgasm! Haha, kanske inte men det är ändå ganska jämnstält..
Jaja, men hur som helst var kvällens program "så ska det spåra" det var en blandning av så ska det låta och på spåret!
Jävligt roligt!



Så vi delade in oss i 4 lag och sen visade de bilder från google streatviev (stavning?) och vi skulle gissa vart vi var på väg. De hade stält bilder i förväg så det var som korta film snuttar och man kunde typ börja i Kortesjärv och sen färdas mot Jakobstad. Och ändast av omgivningen samt små ledtrådar skulle man gissa vart man var påväg.



Sen om ni ser på bilden här ovabför så försöker de dansa.. Del två på kvällens program var att gissa rätt låt, det var i princip samma regler som i "så ska det låta" och man fick plus poäng om man dansade på samma gång som man sjöng.
Efteråt fick jag gå tibax in mot stan för att få tag i rätt buss så jag skulle slippa hem.


Så kort o gott kan jag säga att det var jävligt kul! Kommer definitivt gå dit igen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar