onsdag 8 oktober 2014

Skottlossning i Helsingfors

Pangpang..

Igår fick jag ett oroande meddelande på whatsapp där de frågar om allt är bra med oss? 
För det hade tydligen varit skottlossning 150m från vår lägenhet och vi delar höghus så hon ville se att jag och Jacob var oskadda.. 
Och det är vi! Det var lite chockerande att få höra.. Jag som tyckte att jag bodde i ett bra kvarter.. ;)
Men vad jag har fått höra via ryktes vägar så är han/hon/hen/hän vid liv och att han blev skjuten i foten. Men hoppas bara de tar fast den där jäveln innan nån mer blir skjuten.. Jaja, nu ska vi inte haka upp oss..


Hur skulle ni känna er om nån blev skjuten nära ert hem?

Har inte sluppit och läsa vidare vad som skett på några andra tidningar pga man ska ha köpt den..
Inte kan man sätta pengar på sånt när man studerar? ;p

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar