måndag 27 oktober 2014

Rösta på..

Hallåå alla Lucia älskare!

Alltså säkert har ni läst här i tidningarna att valet av Finlands Lucia är redan igång, och jag kommer ge er tips på vem ni ska rösta på. För omväxlingens skull ska jag hålla mig ganska kort och koncist och säga vad jag vill. Jag vill att ni ska rösta på kandidat nummer tre!
Men varför? Hmm, svår fråga för alla som deltar till Finlands Lucia är alla både vackra och bra motiv. Men nu är saken den det nu råkar sig att kandidat nummer 3. vid namn Anna är från Purmo, alltså min hem by! Så varför skulle jag inte vilja att ni också ska rösta på henne? Jag tycker att ni ska ta en extra titt på henne och överväga att rösta på henne!


Vad skulle ens kunna vara bättre än en från ens egna hemtrakter som Lucia?

Om ni orkar delta kan ni klicka på länken här nedanför!

http://www.lucia.fi/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar