måndag 27 oktober 2014

Ragga när man är nykter, del 2

Jag tänkte att jag skulle fortsätta med mina fina repliker, om jag lyckas till och med få en dejt så kan ni också om ni anstränger er lite.
Men vi har redan från förra gången ett par repliker på lager, men vi har inte funderat på hur man ska göra..
Men jag kan fundera! Jag tycker om att fundera..
Men i alla fall om ni söker enkla offer för att förgylla er dag och troligtvis deras så rekommenderar jag kassa tanter! De hatar sitt liv, de måste vara trevliga mot alla fastän kunden är ett svin så måste de ändå vara trevliga.. Så om man charmar lite på dem så får de en ego boost samt du blir bättre på att charma. Och sen om du har tur möter du dem ute på stan och då om de känner igen dig kanske ni tar en fika eller en öl.. Allt kan hända!
Och jag kan informera er om att alla kassatanter är inte sura och bittra, det finns de som är unga och vackra! Men det finns en viss skillnad på att vara charmerande och ett "creep". Om du går till samma kassatant två gånger om dagen fem dagar i veckan och du charmerar på henne kan det fort hända att det blir lite stalker varning.. Men vem vet kanske hon tycker om uppmärksamheten?


Andra eventuella offer är pensionärer!
Nu kanske ni tänker vad fan har han för fel? Men jag tänker lite såhär: Tänk er in i situationen att alltid sitta ensam och inte ha någon att tala med, men då kommer en ung charmerande typ och behandlar dig som en mänska och inte som en sak som håller på att dö. Jag tror att det skulle uppskattas! Men kanske bäst för er egen del att ni inte lovar dem, att det ska bli lite "rajtan tajtan" om ni får hamna i deras testamentet, det blir så jobbigt om anhöriga kommer på en och måste förklara vad fan man håller på med, samt är  det lite jobbigare om de dör av en hjärtattack, vad ska man då skriva på deras gravsten vad döds orsaken är? Lite praktiska problem, men jag ska inte säga vad ni får och inte får, jag tror ni vet själva vad ni tycker om!

Nu innan det spårar helt fullständigt ska jag ge er några meningar så ni får ett bättre liv! Tänk hur snäll jag är då jag hjälper er att komma igång med kärleken!

1. Jag är väldigt dålig på att charma, men då jag såg dina vackra ögon kunde jag inte behärska mig längre, för nu har jag bestämt mig för att handla kondomer, för det blir du och jag inatt.

- Den är lite pervers samt väldigt romantiskt, säg denna replik till en kassatant och berätta sen hur det gick!

2. Trosor är röda, boxers är blå, äh skit samma, dom ska av ändå!

- Fungerar garanterat om du vill charma på någon som är kulturell!

3. Rösterna i mitt huvud har konstaterat att du är den vackraste här, och de har övertygat mig om att det är värt att fråga om du vill gå ut med mig?

- Det är alltid bättre att ha lite back up när man ska fråga av någon om man vill gå ut på en dejt, som man brukar säga: Varför ska man bara vara två och leka då man kan vara tre? Alltid roligare om man är fler.

2 kommentarer:

  1. - Vill du ha lite könshår i käften? kan man ju också fråga av nån av alla dessa 2423423 miljoner sura, bittra gubbar som finns där ute. Kanske dom blir gladare :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha, bra att vara rakt på sak! ;)

      Radera