fredag 10 oktober 2014

Ost och vin kväll

Party party..


Jag var igår på ost och vinkväll, flera från skolan var där, samt några utanför vår skola men de var riktigt trevliga!
Vi drack, åt ost och spelade lite kort. Helt bra kväll! Tyvärr kom jag för tidigt.. Det ledde till att jag hamnade i köket och fick kära upp ost och vindruvor och sen sätta tandpetare i dem. Men dock kunde jag tjuv äta lite! ;)

Jag skippade själv vinet för att dricka lite whiskey istället, försöker lära mig dricka denna himmelska brygd, börjar gå riktigt bra, har förut inte riktigt tålt whiskey för den är för rökig till smaken.

Men det verkar som jag börjar ha det under kontroll!

Här bjuder jag på lite fler bilder!


Om ni funderar vad dendär vita "pluppen" på vinflaskan är så är det en sak som gör att vinet andas och man alltid ändå hälla upp vinet. Jag är inte så insatt och ska inte ge dåliga beskrivningar heller... 
Förlåt.





 Efteråt gick vi till en pub, men jag var inte där så länge. Ville hinna med de sista bussarna samt orka studera idag. Ska kanske till stockmans på galna dagar först men det visar sig om jag åker in till stan eller läser istället hela dan.


2 kommentarer:

  1. "Tyvärr kom jag för tidigt", nya tag bara!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha, fan vad man kan misstolk! ;p

      Radera