tisdag 28 oktober 2014

Om jag skulle vara..

Om jag skulle vara en skandal...

Alltså jag såg på facebook idag att man kunde göra ett test och se vad ens skandal rubrik skulle vara, och självklart som fan tänkte jag att jag måste passa på och se vad det är för något.
Måste tyvärr säga att jag är liite besviken pga att det var en slump generator som satte din rubrikerna.. Det var inte frågor man skulle svara på. Lite synd, men jag överlever!

Men då kommer den stora frågan, vilken rubrik passar in på mig?

Skulle ni vara förvånad om jag dök upp naken på nobelfesten?

Eller att jag deltar aktivt i paradise hotel?

Eller drar jag med pojkarna på strippklubb?

Eller är jag ett strandat sjölejon?
Så vad tror ni? Vad är mest aktuellt för min del? Och vad skulle ni ha för rubrik?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar