måndag 13 oktober 2014

Nått som stör..

Facebook..

Alltså en sak som jag stör mig på är facebook profilbilder som föreställer sig själv som bebis/litet barn eller sina egna barn.. Jag förstår fullt ut varför man gör det men det är fruktansvärt irriterande..
Fint då man ser en bild på en 8 åring med statusen: Jag har lyckats bli gravid efter många om och men men nu har jag äntligen lyckats!
Om jag skulle ha en bebis bild på mig och sen skriva vad jag håller på med skulle socialen snabbt komma och slå in dörren.. Ännu värre är det då föräldrar gör facebook konton till sina bebisar.. 

Jag vet inte vad jag ska ta mig till med dagens samhälle.. Skulle vara så enkelt om vi levde i grottor och då man blir oense slår man bara till varandra med en stor klubba.. Och ända bebis och naken bilder man skulle kunna se är grottmålningar.. Tänk att gå in i grannens grotta och se en naken målning av hans fru? Är det bara att säga att man har sett fel.. Det är egentligen en get.
Men varför började jag tala om nakenbilder och grottor? Jag tänkte bara på de läckta nakenbilderna på kändisarna som media talar om.. 


Vad tycker ni om bebis bilder på facebook?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar