torsdag 2 oktober 2014

Mamma vill ha barnbarn

 Hallåå alla mänskor och andra varelser som tycker om att snoka i mitt liv. För ett par månader sen fick jag en "mamajuana" flaska av min kära mor.. Det är en flaska med en special bark sort som man ska sätta brännvin för att sen efter en vecka ska man dricka det.. Då tänker ni men vad är fel med det? Det var endast en snäll gest av en åldrande mor! Jaa-aa, hon åldras, men vad har alla kvinnor i bakhuvudet som börjar bli gamla? Jo, det ska jag säga er att ända de har i huvudet är barn. Ne-eej, inte egna, för de har de fått nog av, men ett par barnbarn skulle  sitta fint!
Men vad har barnbarn och mamajuana för gemensamt? Saken är den att denna djävulsbrygd ska vara bra för impotensen! Jag vet inte vad hon är rädd för.. är hon rädd att jag inte får till STÅND att uträtta det jag ska göra? Jag kan garantera att jag inte har såna erfarenheter i alla fall att jag inte vet hur man ska göra! Men det som skrämmer mig mest är att hon sänder ganska tydliga vinkar nu.. Och jag är endast 21!


Men jag måste säga att hon går ganska bra tillväga! Hon vet att jag är en väldigt törstig person och då jag ändå är ute på fuffens så hoppas hon att jag ska få till "stånd" nånting i alla fall..

Haha, herregud, jag ska sluta med mina dåliga ordvitsar.. Men jag har roligt i alla fall!

Påtal om stånd har jag en fruktansvärd huvudvärk.. Ska se om jag orkar göra något eller om det är en tupplur som behövs.. Kommer inte få till stånd så mycket idag..

Haha, nej nu får jag sluta..


P.S Impotens förklaring här: Impotens (erektil dysfunktion) är då en man inte kan genomföra samlag utan hjälpmedel på grund av en nedsatt förmåga att få erektion. Termen avser inte nedsatt förmåga hos män att få utlösning.

//Wikipedia..

4 kommentarer:

  1. Om du har huvudvärk ska du masturbera, det hjälper :P

    SvaraRadera
    Svar
    1. haha, tack för tipset! normalt rekomenderar folk burana! ;)

      Radera
    2. Jo men alla klarar inte av att ta burana x)

      Radera