söndag 19 oktober 2014

Kvinnligt besök

Hallåå alla mänskor

Har idag på dan träffat en filur som jag inte har sett på länge, förut talade vi konstant men nu då man bor en bit ifrån så håller man inte så bra kontakt. Men nu hade hon vägarna via Helsingfors så vi bestämde oss för att mötas på stan. 
Jaja, men vem var det jag träffade? Jaa-aa men det var min kära vän Emma, trots att jag har min dåliga humor så orkar hon fortfarande höra på en, det är ganska unikt att det finns kvinnor som orkar med min dåliga humor.
Men men som sagt så träffades vi vid Stockmans snurrande klocka och gick sen vidare till Roberts Cafe eller vad det nu heter, man kan nästan kalla det Finlands Starbucks..
Och vi konstaterade att självklart ska vi försöka ta en selfie, men då båda är lika usla och ser förjävliga ut på bild.. Man kan säga att det är två apor som försöker se bra ut på bild..




 Efter många om och män så konstaterade vi båda att vi skiter i att försöka se bra ut på bild och ska göra en annan kliché och fotografera det vi har köpt att äta och dricka men vi hade ätit upp allt..
Men det tyckte jag ändå bara var fint, det är bra att vara tvärt emot tyckte jag och jag fotograferade våra rester istället..


Och nu sitter jag här hemma utan att ha ätit någon ordentlig mat ännu idag, har suttit nästan 5h på skype med min kära vän Maggo och vi har haft fullt upp om man säger så!
Och nu ska jag börja se vad jag hittar för gott i mitt kylskåp..

Så nu tackar fotograf mästaren Höglund för sig och ska börja inventera vad som finns i hans allsmäktiga kylskåp!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar