torsdag 9 oktober 2014

Hur man förvirrar en feminist

 Pew pew..

Har märkt att i min skola så kryllar det av feminister, och jag tycker om att mindfucka olika personer så jag har funderat en bra stund på hur man kan förvirra en feminist och så mitt i allt klickar det till! 
Vi män tycker att kvinnor ska gå och göra oss en smörgås, för kvinnans plats är i köket. Men om man säger jag förbjuder dig att göra mig en smörgås. Så hur dom än väljer så vinner du argumentet.
Jag är ganska stolt över mig själv..


Sen så saknar jag att köra bil! Herregud vad jag vill hem och köra.. Det är så jääävla trögt att bara sitta i bussen dag ut och dag in och falla för någon främling på bussen.. Mycket bättre att låsa in sig i sin egen bil och bygga upp sin egen fantasivärld medans man kör som en gammal momo..

14 kommentarer:

  1. Vill du ha en till bild på bilen så kan jag skicka

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha, gör det inte värre än vad det är! ;p

      Radera
  2. "Hör du vännen, du är inte i position att varken förbjuda eller tillåta mig göra någonting. Men om du ber riktigt snällt kan jag kanske bjuda dig på en vege-smörgås"

    - S

    SvaraRadera
    Svar
    1. Meddela bara vilken tid ;D

      - S

      Radera
    2. Haha nå du ska inga vänja dig :P

      - S

      Radera
    3. Haha, du säger det! ;)

      Radera
  3. Hör du söta andreas, just be pretty and let us do the thinking

    ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag e alltid söt! ;) vad ska ni göra? ;)

      Radera
    2. till en början korka en vinflaska och fundera på tänkbara straff för unga herremän som närmar sig ikväll ;);)

      Radera
    3. Är det nu man ska låsa in sig? ;p

      Radera
    4. nej, det är nu du tar ölen i en hand och nåt annat i andra handen och går ut på stan ;)

      Radera
    5. Haha, jag hoppas du refererar till en vinflaska! ;)

      Radera