torsdag 23 oktober 2014

Hemtent och kraschade spårvagnar

Fuck it, i will just become a stripper..

Har till och med snö!
Eller, nej.. Har inga boobs så den yrkesbanan är inget för mig.
Men i alla fall hade vi hemtent idag.. Fy fan vad svårt prov! Vi har haft sådan ångest inför tenten idag så att en klasskamrat som var på väg till mitt idag kraschade spårvagnen som de åkte med bara för att slippa delta i tenten..  Och då förstår ni att det är på allvar om man är villig att krascha en full stor spårvagn bara för att slippa undan.. Haha, nej men skämt åsido, dock så stämmer det att han satt på spårvagnen som krockade idag här i närheten där jag bor. Först skjuter de folk och nu krockar man med spårvagnar..
Sen lite före nie var över halva gänget redan här, de som lekte med spårvagnen var lite sena. Men prick klockan nie kom tent frågorna, då vi läste igenom frågorna så tänkte vi bara: Vad fan är de här? 
Första frågan var i ett kapitel i boken som vi inte ens skulle ha till provet..
Senare då en hade klagat till läraren blev vi informerade om att provet har redan varit igång ett par timmar, men ni har tent litteraturen  till hands så frågan lämnar kvar, men bedömningen av den frågan blir enklare.
Vi var allt som allt 8 personer i min lägenhet. 7 karar och en tjej, man kan lugnt säga att lägenheten var full!


Min lägenhet blev aktuell pga att jag är ända med stationär dator och alla andra hade laptop, och vi kunde inte vara i skolan för där var det garanterat alla datorer upptagna.
Sen hade vi bara åtta timmar på oss att slutföra provet, vi hade tiden mellan 09:00-17:00. Åtta timmar låter mycket, men det var så pass svåra frågor och krävde så komplexa svar att det tog jävligt länge! Det tog ca 7h och 30 minuter, för mig tog det lite längre pga lite tekniska problem.. Men jag måste poängtera att vi hade ingen paus, men vi hade kaffe att flöda konstant och jag hade tidigare redan strax efter åtta på morgonen varit till affären och införskaffat pätkis och kex! Man kan lugnt säga att det behövdes och det uppskattades väldigt mycket av de andra som var här, det gjorde våra usla liv lite mer uthärdliga. 

Som man ser så hade jag inte så mycket tid att spela på..

Alla hann lämna in i tid, men alla var jävligt trötta efteråt för man hann inte äta, eller med någon paus.. Men man kan lugnt säga att det behövdes stöd av andra, det hjälpte mycket att man kunde diskutera sig fram till bra svar, och man kunde kritisera om någon var ute och cyklade.
Om man säger såhär jag skulle inte vilja skriva ett vanligt prov gällande de här..

Men då vi äntligen var klara gick vi till Subway och åt en välförtjänt måltid, och nu sitter jag här och suckar att jag har en ny tent imorgon..
Egentligen är det bara att dra täcket över sig och aldrig stiga upp något mer.

Låter som en bra plan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar