onsdag 8 oktober 2014

GULISMOJ, dag 2

Sillis, sillis..

Dag två på gulis moj hade vi Sillis, och det gick ut på att man åt frukost och drack sprit.
Och när det är Sillis hör det till att man har en Sillis huvudbonad, jag hade ingen huvudbonad med mig så jag tog min clown peruk! Fungerade lika bra, enligt mig i alla fall.
Vi åt drack och sjöng, och sjöng igen. Det hör tydligen till att sjunga som en tok på Sillisen, men efter en natt utan sömn så kände jag mig liite sliten men det gick riktigt bra ändå!




Som sagt är vissa smart och vet hur man sparar pengar.. Om man köper en låda öl, och dricker upp lådan så har man en hatt och då sparar man pengar då man inte behöver köpa en hatt eller nånting annat att ha på sig.


Det bjöds på allt från frukt till korv så det var riktigt mumsigt! Kan lugnt säga att det var en kväll att minnas!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar