måndag 6 oktober 2014

GULISMOJ, dag 1

Hallååå!

Nu tänkte jag berätta lite om gulismoj, alla som är på bild var högst antagligen gladare då än vad dom är nu idag.. Men alla vi glada till skolan går!
Faktiskt gör jag annat än springer på olika evenemang hela tiden, men vem fan skulle vilja läsa om vad jag har på mig? Vad jag äter? Eller att jag nu äntligen har hittat min bort tappade telefon laddare? Njäe, jag tror att ni mera vill läsa skvaller om vem som har gjort vad och vem är gravid?

Men ingen blev gravid under gulismoj och alla ben är hela! Hela gulismoj gick ut på att de 40 första som hann anmäla sig fick komma med till Borgå skogarna och sova i en liten stuga bara för att lära känna varandra bättre! Och nog känner man varandra bättre! ;)


Som ni ser var det bara muntra miner i bussen och man började värma upp inför kvällens händelser! Då vi kom fram så satt man sig ner och talade en massa skit, alla tyckte inte om att jag fotograferade, men de accepterade så småningom att jag existerade i symbios med kameran.


Det var som sagt mys tema på hela kvällen så man hade plockat fram mjukis byxorna och en stor och mjuk huppari!
Men förutom att bara umgås så hade vi olika lekar som gick ut på att pröva smidigheten och lite annat smått å gått. Sen mot kvällen så sitzade vi och det var faktiskt roligt!




Vi alla hade fått olika uppdrag, och man fick inte säga vad det var.. Hans uppdrag var att varje gång vi måste ta en sup skulle han ta bort ett klädes plagg, jag skulle tala okontrollerat om Britney Spears..


Sen efter sitzen så åt vi och bara hade kul, sprang runt, badade bastu och lite ditt som datt, gitarren användes flitigt och jaa-aa de var ganska lyckat!



Detta var en sneakpeak från dag ett, kommer kort om hur dag två såg ut, men nu ska jag till skolan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar