fredag 10 oktober 2014

Galna dagar!

Stockman rea

Som sagt var jag idag på galna dagar med rumskompisen. Alla talar om att det är galet! Rea, galna och gamla mommon som slåss över babykläder som de ska ha köpt åt hela släktets barnbarn.. 

Så nu ska jag visa er hur sjukt billiga priser de hade där! Ser ni denna stol? Det var på stockmans inredningsavdelning. Jag kan säga att stolen var jääävligt bekväm! Men den var skarp åt min röv, så jag löpte den inte.. Vet ni vad denhär godbiten kostade? Gissa!


ENDAST 5350! Och om du har 1950€ kan du få en matchande pall! Men om man har en mysig stol att sitta i måste man ha en passande lampa? Kanske någon av dessa här nedanför?



Jag skulle ta den nedra lampan, den skulle passa i mitt kök! Oj förlåt.. Jag har inget kök.. Endast en köksvrå. Jag tror att min kära far kan köpa den till mig till julklapp, han har ju i och för sig plockat lite lingon! Förlåt för inside joke, men de som känner mig och min far att han är bär tokig och brukar plocka ett par ton om året.


Men men, som sagt, stockman hade slagit på stort och satt upp flaggor och allt!



Ganska trevligt med olika gatuartister, hade tyvärr inga småpengar till honom. Men det är duktigt av honom att ha tålamod med att stå stilla flera timmar i sträck!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar