onsdag 22 oktober 2014

Dat face

Hurr durrr

Idag är sista dagen inför mina två tenter denna vecka och inspirationen är så gott som noll.. Men dagens planer blir att besvara nio instuderingsfrågor.. 
Om man säger såhär så skulle jag bra tänka mig återgå till min säng och dra timmer stockar..
Men men, ska få tummen ur röven och se till att jag får nånting gjort, ska i alla fall försöka äta frukost och höra på musik så jag kommer igång.. Känner mig sådär smått svårstartad.
Så om någon känner sig hågad kan de ge mig inspirations tips!


Och nej de som tror att jag har krabbis så har jag faktiskt inte det! Jag ser smått krapulantisk ut på bilden men det beror bara på att jag har vaknat upp från de döda och ska försöka hitta på stordåd idag!
Men det är viktigt att ta paus då man studerar, och jag har sett en massa små fåglar här på innergården, och de är inte rädda för mänskor.. Kanske jag ska ta en håv och fånga in dem? Jag är ju en fattig studerande och lite kost tillskott skulle inte skada..

Vad kan en håv kosta?

2 kommentarer: