fredag 24 oktober 2014

Dagens måka!

Hoppsan.. Det är egentligen gårdagens måka.. Men jag var inte ensam, minst sju andra gjorde samma fel så helt borta är jag då ändå inte.
Det vi har gjort bort oss på, är så simpelt som att lämna in själva hemtent uppgiften.. Det låter som världens enklaste uppgift, det är ju bara att klicka på en knapp! Och vi misslyckades ändå..
Okej, så dumma är vi inte som vi låter, men saken är den då man laddade upp uppgiften dit vi trodde vi att den sparades och skickades in automatiskt, men den sparades som ett utkast, men den blev inte inskickad..
Så igår kväll satt man hemma och hade ångest över sitt liv och konstaterade om vi måste genomgå samma sak en gång till så är det bara att byta skola. Sen så började vi fundera på alternativa yrken då vi inte ens klarar av att sända in en uppgift.. 
Det var allt från att jobba på Mac Donalds till att börja arbeta i hamnen.. Kanske det ger bättre betalt där en på subway?
Nej men skämt åsido, gårdagen var en hemsk dag men nu är det över, och nu idag har jag skrivit en tent i livscykel perspektiv enligt bästa förmåga och det gick helt bra nog, jag borde vara igenom, känns så i alla fall och jag har chans på att få nånting mellan 1-4, ganska stor variation men för tillfället bryr jag mig inte.


Jag var så trött att jag till och med blandade på dialekt och den så kallade standard svenskan..

Men har fått mail idag att allting är fixat, så nu kan man pusta ut!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar