måndag 6 oktober 2014

Byter design lika ofta som en..

Homo erotisk hamster

Nu tycker jag att jag byter blogg design lika ofta som en kvinna byter kläder, eller som en homo erotisk hamster som ser på sig själv i en spegel..
Men hur som helst frågade jag en annan bloggare för ett par dagar sen tips på hur jag ska nå ut till er läsare, och jag fick svar. Och det var helt otroligt att någon orkar hjälpa någon annan! Faktiskt riktigt trevligt med lite hjälp.


Hon sa att mitt största problem att jag inte hade någon header.. Och jag har haft en, meen den funkade inte av någon underlig anledning.. Så nu har jag de senaste timmarna försökt hitta en snygg blogg design.. Men nu har jag kanske laddat ner 20 olika designs varav 0 fungerade.. Endera var fil storleken för stor så jag kunde inte använda den, eller så hade jag kollat fel på bredden så jag fick tusentals kopior av samma bild.. Så nu har jag valt en standard bakgrund, gråtit oavbrutet och förbannat IT gudarna för att ingenting vill fungera..



Här fick ni se tre olika bakgrunder som jag fastnade för.. Men det är historia nu.. Mitt huvud orkar inte helt enkelt med att fixa och trixa med olika designer.. Som man säger sådär fint på dialekt... HE TAR FÖ LÄNG!

Annars ska jag charmera och tacka bloggaren tidstjuven för info mailen jag fick, bra att någon försöker sätta rät sida på en.. Och jaa-aa jag ska göra min läxa!

2 kommentarer:

  1. Härligt om tipsen kom till nytta. ;) Och hörru, det blev ju riktigt snyggt nu! Att fixa och trixa med bloggdesigner är verkligen inte det lättaste. Jag ser att du har en inforuta och profilbild där i sidospalten nu också. Toppen! :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag är lojal men väldigt trögstartad "lärjunge" men tipsen kom till användning! :D

      Radera