fredag 24 oktober 2014

Att ragga och vara nykter! Del 1.

Go kväll go kväll!

Alltså jag har funderat väldigt mycket på att ragga och vara nykter, hur fan ska man gå tillväga?
Haha, nej men så svårt kan det ändå inte vara, men nu har jag tänkt ut några klassikers samt egna påhitt, se det som lite tips så ni vågar ragga och vara nyktra! Och ni ska få välja vilket ni tycker var bäst och tror att kan fungera!

Förbered er och sätt fast säkerhetsbältena så ni inte faller för lite pampas kärlek som jag nu kommer ge er!

1. Snygga sko snören, ska vi hångla? Men så har vi förstås min version: Snygga skosnören, ska vi knulla? Lite mer rakt på sak men om sko snören är vackra, vad kan man?

- Som sagt skosnörs raggningen är en gammal klassiker, men jag hör den inte så ofta..

2. Hej, vill du ha barn? 

- Detta är ett eget påhitt som jag har prövat att använda i skolan samt har jag frågat av olika vänner och det har gått relativt bra! Ingen har i alla fall anmält mig för trakasserier ännu i alla fall! Men jag tycker att den är rakt på sak, och sen så har jag tänkt skaffa barn och det är bra att veta att  ens kommande partner är befruktningsbar! Och det är hon högst antagligen om hon svarar ja på min fråga!

3. Tjenare kexet, står du här och smular?

- Detta är en klassiker! Alltid då jag var ung och dum, nu är jag bara dum.. nä men då var denna replik väldigt populär och man slängde ut den till var och en!

4. Nej men stå inte här och var ledsen för att du har tappat oskulden, du kan få min.

- Alltså ända jag kan säga om denna replik är att den är jävligt romantisk! Om nån skulle använda den på mig jag skulle falla direkt!

5. Ät mig.

- Kort och koncist, öppet för tolkning, jag gillar det!

Men för att avsluta dagens raggnings lektion har jag klurat ut en riktigt sliskig och romantisk replik..

6. Himlen måste vara tom ikväll, med tanke på alla stjärnor som glittrar i dina ögon.

- Den är bara så jävla fin.

Så vad tyckte ni om dagens raggnings tips? Tror ni att jag lyckas på stan om jag prövar dessa?
Mera tips och mera hur man ska gå tillväga i del 2!

2 kommentarer:

  1. Och du undrar varför du aldrig hittar nån?! :D:D nå skämt åsido. "Ät mig" skulle jag kanske köpa.

    Förstås är det just en kräsen en, som jag, som du är ute efter ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha!

      Man ska inte vara kräsen, man ska titta lite extra och försöka förstå vad det är en för typ. T.ex. om jag skulle gå ut på stan och charma på tjejer och folk som känner mig skulle se mig skulle de tro jag har fått fnatt! ;)

      Radera