fredag 3 oktober 2014

Andreas roliga timme

Hallåå! Och välkommen till Andreas roliga timme! Kanske irrelevant att kalla det Andreas roliga timme då det kommer ta kanske max fem minuter att läsa igenom den smörja som jag skriver här.. Men jag tycker att det låter bättre att kalla det Andreas roliga timme istället för typ myspys med Andreas i fem minuter.. Och inga konstiga funderingar på den fronten!

Jaja, men för att komma till stånd (haha, läs ett gammalt inlägg så förstår du) så ska jag berätta vad jag egentligen vill.
Jag hade tänkte att jag skulle dela med mig av min kära visdom och fin fina idèer som kan göra ert liv lite roligare att leva!

Först och främst tänkte jag dela med mig av lite kvinnovisdom! Jaa-aa till och med jag förstår lite av kvinnor, men man ska ha i bakhuvudet att det finns undantag och att alla är enskilda individer så man kan inte sätta alla under en och samma kam.. Men om ni står och talar och hon rör dig så är det högst sannolikt att hon tycker att det är okej att du rör henne också.
Men om hon rör dig försiktigt i armen så kan du inte hoppa på henne.. Funkar inte riktigt så, man måste ha lite spel öga, se vart gränserna går.


Sen så har jag funderat lite på hur det är att vara präst och påve? Man vill under hela sin livstid komma närmare gud men hur är det då man dör? Blir de då befordrade och betyder att de har gjort ett bra jobb? Alla dessa frågor och så lite svar..


Alla vet att en mans (kanske kvinnors) största dröm är att ha en trekant innan de dör / gifter sig (vad jag har förstått så är det inte någon större skillnad).
Bara för att veta hur det är och vem skulle inte vilja kunna skryta att vännerna att man har lyckats få hem Jennifer Aniston och hennes snygga kompis? Men för att öka chansen lite ska vi alla åka till Australien, det har nämligen visat sig att de är lite mer open minded där borta!


Alltså har ni inte tyckt att det är ibland är lite svårt att veta vem som är upptagen då man går på dansgolvet? Och då man går och charmar på en tjej så kommer en 200kilos koloss och säger att du ska lämna hans flickvän ifred.. Men snälla koloss, det är inte mitt fel att din flickvän dansar upp efter mitt skrev..
Men så man slipper såna misstag tycker jag att man kan ringmärka alla ungdomar som springer runt på krogarna. Eller då man är förlovad/gift kan man sluta med ringmärkning, då har man ändå ringar som visar att man är fast.

Men när ska man ringmärka att det är komplicerat? Jaa-aa du.. Kanske om man svingar åt båda hållen? Eller om man är polygam, så man kör med flera förhållanden? Tänk vad behändigt att man har en som är rik, en som är smart.. En för varje personlighet! Eller så väntar man tills man hittar en som har allt. Men det finns så många olika typer av mänskor så jag kommer inte räkna upp alla, men ni vet vad jag menar.


Då ni kramar om ett barn, håll bara om honom/henne, hon kommer släppa då hon är redo. Man vet aldrig vad det lilla pyret har varit med om.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar