onsdag 1 oktober 2014

Andreas förvirrar bort sig till Esbo..

Hallåå!

Har idag varit extremt lat! MEN, jag har varit social! Jag har nämligen förvirrat bort mig själv till esbo skogarna.. Men jag hade som mål  i alla fall att hitta till Benjamins. Han sa att jag kan inte missa min hållplats, det är ett jävligt stort vattentorn strax bredvid hållplatsen.. GÅR INTE ATT MISSA! Gissa vad jag gjorde?
Efter att jag lyckades ta mig fram så talade vi lite skit men för det mesta spelade vi Grand Turismo! Ganska kul men jag konstaterade att jag är vääldigt värdelös på bil spel.. Jag orkar alltid inte bromsa..
Men det var lite häftigt att han hade byggt ihop en stol och sen hade man ratt och pedaler som precis som på riktigt! Skulle ha varit roligare om man skulle ha övat lite i förväg! Men det var riktigt skoj!




Måste bara poängtera att han hade en jävligt stor tv.. Jag vet vad jag kommer önska mig av jultomten..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar