måndag 1 september 2014

Tips på uteställen?

Gomorron värld!

Nu har jag äntligen orkat upp och började fundera på olika uteställen här i H:fors, så nu är dagens fråga om ni kan rekommendera någon bra pub i närheten av valgård eller i centrum? Och även bra matställen.
Om man tänker efter så går pub besök och mat hand i hand så det skulle vara riktigt bra om man skulle hitta en här i närheten.


Jag har försökt titta runt och hitta bra ställen, men de som är bra är helt i andra sidan stan och jag gör mig själv smått förvirrad av att gå runt och försöka hitta olika ställen, och nån gång kommer jag tappa bort mig själv och då får jag börja leka med google maps igen..

Haha nej men inte är det ett så stort problem, men det skulle underlätta massor om nån kan rekommendera något ställe och sen själv ta reda på om stället duger.

6 kommentarer:

  1. Karhunpuisto i Berghäll, alltså det är en park :P där finns många mysiga ställen runtomkring. Minns ej vad de heter tyvärr. Åtminstone spårvagn 9 går dit. Den kan du ta från Hagnäs torg. Andra vägar finns nog, kolla google maps och din vän reittiopas :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Men det tackar jag för! Jag kan tänka mig då det är varmt utomhus kan man alltid gå på picknick! Jag ska ta mig en titt!

      Radera
  2. Morrisons nära tågstationen har bästa burgarna.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Burgare är det aldrig fel på, ska testas!

      Radera
  3. http://www.bakkari.fi/

    SvaraRadera
    Svar
    1. Fan vad nice med en rock pub! Brukar där hemma för det mesta vara på en rock pub.

      Radera