söndag 7 september 2014

Tackar för er hatpost!

Haha, jaadu, jag har hört att många bloggare får hatpost och nu lyckades till och med någon sända det till mig.
Verkade lite upprörd över att jag gör denna x3m grej till en stor juttu, men det e sånt som händer. Alltså saken e den jag orkar inte ens bry mig om att svara på en som kommentar. Om man har en åsikt kan man lika bra säga det direkt istället. Har inte så mycket till övers för personer som uttrycker sig anonymt.
Men jag tror att många ser mig som en liten rövslickare. Tjaa, vad ska man säga? Lyder inte ordspråket att man ska slicka röv och sparka neråt?
Noja men det är inte min grej, tycker inte om smaken, men däremot ser jag till att göra det bästa av det jag har.
Och om du har något emot det så visst ska du säga till, but don´t be a dick about it.


Aah gud, mänskor, vem förstår sig på dem? Men nu ska jag återgö till mitt nördande och sen göra världens godaste pizza! Tyvärr hittade jag ingen saltgurka att sätta i fyllningen.. Finns inget godare än maletkött och saltgurka på en pizza!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar