torsdag 4 september 2014

Min och Fredrikas dejt

Som sagt har det varit väldigt mycket frågor omkring min dejt.. Och de vill gärna veta detaljer.. Så innan jag delar med mig av klippet ska jag dela med mig av en bild som kan berätta hur stämningen var.


Haha, nej men inte var det ändå så farligt ändå! Men här kommer klippet som alla har väntat på!
http://ohjelmaopas.yle.fi/1-2375107

Så vad har jag för kommentarer om dejten?

Det var mera som ett förhör, jag han knappt svara innan nästa fråga kom, och det blev inte bättre av att Janne och Teds hungriga ögon över en, kändes som att man var på en dejt där flickans arga pappa och även prästen övervakade när dottern frågade kuggfråga efter kuggfråga.
Det roliga var att vi satt där i över en timme och klippet är ca 10 minuter så ni kan tänka er att det är lite bortklippt!


Haha, nej men de var nog riktigt trevliga! Måste bara mentalt förbereda mig mentalt inför fortsättningen, hon kommer som sagt på besök hit på måndag och det kommer dessutom filmas, och hon kommer helt klart söka igenom min lägenhet.
Så hur ska jag gömma undan alla pinsamheter? Var söker kvinnor aldrig? Eller ska jag lämna fram det på bordet och tänka: I don´t give a fuck? Haha, nej men det kommer nog gå bra, har inget att dölja! ;)
Men, om ni någon gång får för er att gå på en dejt, och utan att peka ut någon med namn kan man säga såhär: Om ni går med nån av de personer jag har varit på dejt med (har bara varit på en) så är det er tur att sätta er i stolen.


Hoho, skulle vara enkelt om man blev bortgift då man var ung, skulle saker och ting vara mycket enkelt!

Haha, nej men jag väntar med spänning på en fortsättning!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar