söndag 14 september 2014

Lördags chill!

Hallåå, förlåt att det har varit lite torrt med nya inlägg men jag har varit otroligt lat, inte gjort något så då har det inte skett nått heller!
Men igår kväll så slarvade ett par pampeser ut mig ur min lägenhet, för att ha en chill kväll. Tänkte att det är lika bra att gå ut och visa upp sig så omgivningen vet att man lever i alla fall!
Vi drack lite och sen spelade kort, pratade skit och så målade vi med vatten färger. Alltså det är det mest "random" jag har gjort då jag har druckit, men ja jäklar! Blir nog till konstnär när jag blir stor!

Trekort spelades
Konstverk på g!



Vi hade att man fick dra ett streck och sen turades vi om, men snart blev det att vi klottrade lite hur som helst!
Känns som att jag är fem år igen!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar