söndag 21 september 2014

Inledande sitz!

Som sagt blev det fest igår! Och nog blev det festat i alla fall! Men jag är uppe från morgonen, ingen huvudvärk och är i toppskick! Men några hjärnceller har gått förlorade, men det är sånt som händer.

Jag tror att jag visar bilder istället för att skriva, jobbigt att skriva.
Sitzen börjar!

























Här ser ni en av snapsvisorna vi sjöng, lite suddigt men det gör inget! Här nedanför ser ni mina bordsgrannar!



Efter en stund kan man säga att man hade fått upp feelisen och man började vara på gång! Tyvärr råkade jag bryta etiketts reglerna och skulle bestraffas med de andra.. Tyvärr var det inte så farligt. Trodde att det skulle vara mycket värre!
Enligt reglerna så får man inte gå på wc under sitzen och det gjorde jag så vi skulle sjunga inför dom andra och vi valde macarena! Haha ja jävlar vad man kan sjunga!



Efter två timmar med god mat och dryck och väldigt mycket sjungande så var det dags för efterfesten, så borden städades undan så man kunde börja skaka bort några extra kilon!
Förutom dans så blev det väldigt mycket småprat! Och det gillar vi!



Så med andra ord blev det en riktigt bra kväll! Lite för bra.. Om någon undrar så är jag inte påväg till Estland idag, missade färjan med 10 minuter.. Men jag åker över själv imorgon. Så om nån har vägarna förbi Estland imoron så får de gärna höra av sig!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar