måndag 8 september 2014

Hede jävla autocorrext

Alltså jag hatar min autocorrect.

På min kära telefon fick jag en fin uppdatering - autocorrect, jag fick autocorrect på alla mina program och jag har tagit bort den. Jag tror att jag har tagit bort den. Men kan vara att jag faila totalt också.
Väldigt jobbigt då jag skriver på dialekt, men så ändrar den jävla maskinen texten till nått helt annat..
T.ex. om jag skriver du är en rejna rama klant så blir det: Du är denna rama klang..
Jag tror att autocorrect och motion är djävulens verk! Båda sakerna ställer till med problem och det blir bara jobbigt på alla sätt.
Men det är inte bara jag som har haft problem med autocorrect..



Jaja, men nu ska jag fixa problemet och sen bege mig in mot stan och fixa saker och ting inför gulis intagningen imoron!
Jag är jävligt taggad!


Ni ska få en sneak peak senare! ;))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar