onsdag 3 september 2014

Gulisdagboken!

Tyvärr har jag lärt er allt som man kan lära er från storstan.. Kanske jag hittar något mer också men för tillfället har jag lärt er allt vad jag kan.. Men då får ni följa med på mina gulis äventyr istället! 

Igår var vi på en karaoke bar, och jag förstår mycket väl varför vissa personer undviker dessa ställen! Haha nej men jag hade sjukt kul! Men om jag skulle ha sjungit ensam så skulle man ha kunnat sälja öronproppar bara för att extra knäcka! Men det är skönt att umgås med personer som tycker om att bjuda på sig själv, jag sökte efter nån som ville sjunga duett med mig men ingen ville.. Haha kanske best för dem, de skulle inte ha överlevt skammen efteråt då jag är så värdelös på att sjunga!



Sen blev det lite dans! Jag var också på dance floor och visade vad jag gick för, haha guud.. Tur att det inte finns bilder av det i alla fall!


Haha, tyckte att vi skulle ta en grupp bild igår och jag tyckte att det var kvällens bästa idé, men då jag ser mitt face idag så tycker jag bara synd om mig själv.. Detta är en av orsakerna till varför jag inte tycker om att vara på bild!


Så här kommer en sista bild som avslutning!


Jag tackar och bockar för en bra kväll igår! Tur att man har bra gulisar runt omkring sig!

4 kommentarer:

  1. vad hette karaokestället?

    SvaraRadera
  2. Svar
    1. Jaa, pubben hette så, va int skeptisk! Jag kollade faktiskt upp det!

      Radera