onsdag 10 september 2014

GULIS INTAGNING!


 Hallåå nu får ni delta i gulis intagningen genom mina bilder, istället för att göra två inlägg sätter jag allt i ett så jag varnar er för en bildbomb!

Här är jag före smink                                                       Med smink


Jag ska föreställa en lite läskigare clown, och jag hade till och med slickepinnar i fickan för att lura till mig småbarn, eller muta tutorerna. Kan berätta att det sista alternativet blev använt. Men dock försökte jag skrämma små barn som gick förbi men de skrattade bara.. Suck!


 Så kvällen började med öl och sminkning vid Didriks, väldigt manligt tycker jag.

Så vi satt där och drack lite, och såg till att fixa sig färdig tills 16:30 då vi skulle vara tillbaka in i stan.

 Tyvärr har jag inte bilder från alla punkter pga att det ÖSREGNADE SÅ IN I HELVETE! Jaja, vi blev väldigt våta men det är sånt man får leva med..


På bilderna här ovanför är vi på en punkt där man ska hälla i sig en burk öl/cider så snabbt man kan, och sen springa till en käpp som var ca 20m bort och snurra 7 varv så snabbt som möjligt. Och då man har gjort det ska man springa tillbaka och då han är i mål ska följande springa.

Här nedanför hade de twister, MEN det regnade så mycket så de ansåg att det var för farligt för det lutade så mycket så skulle en från laget och simma där i parken. Om ni tittar noga så ser ni vem som ställer upp för vårt lag! ;p


 Sen hade vi en uppgift att under kvällens gång skulle koka ett ägg, och det spelade ingen roll hur vi skulle göra bara vi kokade det.
Men saken var den att då vi hade fått ägget i början av kvällen så tappade vi det direkt då vi kom ut..
Men så åkte vi hem till en i gruppen och kokade ett vanligt ägg i tee (det vi tappade var brunt) och hoppades att det sko färgas, och det gjorde det! Wohoo!






 Men men, då vi hade klart alla stationer som vi hade hunnit med innan klockan blev 22:00 så åkte vi tillbaka och började efterfesten!

 Efterfest bilderna kommer i ett skilt inlägg, blev så jävla mycket bilder..

Finskspråkig punkt
 Värsta stationen var nästan denna där de blandade surmjölk med brännvin som man skulle dricka om man inte kunde sjunga en sång.
Vi blev två lag, och de sa ett ord som t.ex. love och då skulle ena laget börja med att sjunga en sång med det ordet. Då man hade sjungit så var det andra lagets tur. Då man inte kom på nån till sång så måste man dricka av denna djävulsbrygd..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar