onsdag 10 september 2014

Gulis efterfesten!


 Efterfesten började med att utse bästa dräkter och bästa laget, jag vann inget av dem men jag kan lugnt säga att han som kommer på att klä ut sig till ett tält är en värdig vinnare!



 Vi vanliga dödliga satt bara där och tittade på de vackra och ned dränkta filurerna framför oss, och inte tala om mig själv var jag jävligt våt också, men peruken skyddade ganska bra i alla fall!


Efterfesten tog fart och man började få tillbaka värmen, ni kan föreställa er hur det känns att komma in i värmen då man är genomvåt, riktigt mumsigt!

























































Jag kan lyckligt meddela att Andreas steg upp och gick till skolan, utan att vara försenad eller något liknande. Ni ska veta att jag är en exemplarisk elev!


Slagna mänskor i föreläsningsrummet i alla fall, och för övrigt kan jag säga att det var väldigt glest med personer på föreläsningen, he eno uuslit tå shakki ska var så spilt järät!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar