tisdag 23 september 2014

Första dejten!

Nu har jag varit på min första blind date, och jag tog inga bilder för en av reglerna Fredrika lärde mig att det är big nono att ta fram mobilen. Men som sagt vi möttes under Stockmans snurrande klocka och sen funderade vi lite vad vi skulle hitta på. Ingen av oss var hungriga så jag funderade om hon ville ta en öl eller ta en kaffe, men då tyckte hon att det hör till att man far på en öl.
Och så gick vi på öl, jag var riktigt en gentleman och bjöd på de två första ölen, sen bjöd hon på den sista.
Vi tala om allt mellan himmel och jord, vi satt där i nästan tre timmar och drack öl, jag lekte lite att jag var Fredrika och frågade massvis med frågor!
Men det var riktigt trevligt, men jag märkte då vi var i skilda åldrar så har vi lite olika mål för stunden och så, så jag har kommit underfund med att det måste vara nån närmare min egen ålder. Men sånt vet man inte förrän man har tagit reda på!


Men jag kan säga rent teoretiskt gick det mycket smidigare än med Fredrika, det var inte ett polisförhör i alla fall! Och det är positivt!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar