tisdag 16 september 2014

Det börjar ta sig

Haha, herregud, hade igår kväll en god väninna som tjatade på mig att jag borde tjata om att folk ska ta kontakt med mig på x3m kontakt annons, men det känns inte helt rätt att jag ska basunera ut mig själv heller. Men det är fint att folk bryr sig om en.
Men nu i alla fall är det en ny vecka med nya möjligheter! Kan lugnt säga att jag har en jävligt full vecka framför mig, men det kommer bli roligt! Har en resa kanske framför mig, och bland annat en hel del gulis program. Men nu börjar det kännas som att man borde göra något åt böckerna man ska läsa inför tenten.. Men vem orkar läsa? Jag lär mig genom att diskutera, och vem fan orkar diskutera 5-6 böcker?


Men fan vad det skulle vara skönt om någon gjorde mig mat? Alltså om nån vill bli min personliga kock så kom hit! Jag kan köpa en matta som du får sova på, eller så får du muta rumskompisen att du får sova på soffan, men hur som helst är du välkommen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar