måndag 15 september 2014

Den beryktade kondomskålen!

Hallå alla sötnosar och kylskåps magneter!
Jag mår bra, förutom att jag är lite krasslig, men jag överlever! Har tillbringat dagen i sängen och sett serier och försökt repa mig och det går relativt bra! Men hur som helst vill jag lyfta fram min kondomskål! Ni som kanske har hört på radion så tyckte Fredrika att det var väldigt konstig grej att ha. De som inte hänger med vem Fredrika är så är hon från x3m, och det är hon som har gett mig mardrömmar om nätterna.. Haha, skämt åsido, men det är flera som har tyckt att det var en lite lustig grej! Så jag måste komma fram och berätta för världen att jag kommer introducera en ny trend! 

Kondom skål trenden! 
Alltså det är en helt ny trend, ingen sysslar med den, för allt som heter kondomer är tabu och man brukar oftast gömma undan dem. Så jag gör med andra ord raka motsatsen! Jag sökte efter en bra skål, på min står det fredagsmys, som jag tycker är väldigt mysigt!
Fördelen med att ha en sånhär skål är att då du lilla vän slarvar hem nån från puben, och du inte vet vad han/hon vill så kan hon ta en ur skålen om hon känner sig på humör! Och då är det väldigt svårt att få fel på signaler!

lite reaktioner på skålen

Och här kommer den omtalade skålen!

8 kommentarer:

  1. (y) en mig närstående person har också faktiskt haft en liknande i över ett år :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag måste säga att han/hon har bra smak! ;)

      Radera
  2. Har du bara vanliga kondomer eller har du nån smaksatt också? :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Den e blandad med många olika sorter, finns säkert tiotals olika sorter.
      Fick "smakprov" av ett kondomföretag när jag gjorde lite reklam för dem, så därför har jag en hel del olika sorter där. :)

      Radera
    2. Vad brukar du använda för storlek då? ;)

      Radera
    3. Haha jag har aldrig mätt ;)

      Radera
    4. Du borde göra det ;)

      Radera
    5. Haha, ser ut som jag har en smått pervers vän här borta!

      Radera