tisdag 9 september 2014

Bussi karana, eller nått i den stilen

Hallåå! Och godmorgon.

Idag efter skolan så börjar gulisintagningarna, och temat är circus med en tvist.. Och jag bestämde mig för att vara en pervers clown, eller nått i det hållet.
Jag tycker själv att jag lyckades relativt bra, och man kan lugnt säga att jag ser för fittig ut.. Men det är ju inte tänkt heller att jag ska vara en skönhet ikväll heller. 
Didrik är en förkyld lejontämjare. Ni får mer bilder sen av allihopa, detta är gårdagens bilder, förhoppningsvis kommer jag lyckas göra mig ännu vackrare/fulare vilket som innan kvällens början!




Kanske ni förstår varför jag inte tycker om att handla kläder? Om jag börja se ut såhär efter att man har ve och shoppat..

2 kommentarer:

  1. Didrik har väl en rejäl piska? ;);) ha så kul!

    SvaraRadera