måndag 22 september 2014

Att laga mat naken

Alltså idag då jag gjorde mat (obs jag var inte naken, kanske bäst att berätta det i alla fall)
så började jag fundera på nakna kocken, och att göra mat naken.. Är det månne mera hälsosamt? För nu börjar jag fundera de kläder man lagar mat i har man också haft på wc:n och då spolar med wc locket upp och då flyger bakterierna upp på kläderna och sen gör man mat till flickvännen/pojkvännen. Och då mitt i matlagningen faller bakterierna ner i maten. Men om det är hög temperatur borde bakterierna dö? Nja kanske inte alla, men då twistar vi till det, du serverar maten med samma kläder och då faller all skit ner.


Nu säger jag inte dehär för att alla ska klä av sig, inte för att det skulle vara fel det heller men kanske lite opassande i längden. Men tänk vad simpelt allt skulle vara? Man behöver inte vara rädd för att skita ner sina nya kläder, det är bara att torka upp!

Men ett stort minus med detta är att man inte ska steka eller fritera, för då kommer du märka ganska snabbt att det skvättar och då det träffar en gör det jäävligt ont..
Men om vi får till stånd (haha, stånd..) detta så det skulle bli lag att göra mat naken, bara för att vi kan och det skulle vara lite uppiggande till det trista Finland. Lite spänning i vardagen. Men man kanske inte går ut och äter så ofta då längre? Om samma sak gäller på restauranger.. 


Men om man är nudist så har man gjort detta redan en längre tid.. Kanske vi ska ta och lära oss av dem?

Förlåt jag är väldigt flum idag.. Här ta en potatis:


2 kommentarer:

  1. Hahaha. :D Alltså var får du allt ifrån? :'D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Endera så har jag väldigt bra fantasi, eller så har jag en mental störning! Men vi kan inte heller utesluta möjligheten att det är något fel på maten..

      Radera