torsdag 4 september 2014

Andreas har faktiskt tid med lite studier..

Har fått lite frågor om jag faktiskt hinner med att studera? Eller springer jag och festar stup i kvarten?
Och svaret är att jag har hunnit studera, lite i alla fall! ;)

Jag har nästan gjort klart mitt dator körkort, eller vad fan man ska kalla det. Och sen har jag bara haft två skoldagar så jag har inte fått så mycket uppgifter ännu, men det har varit sjukt mycket info istället, och vi har fått reda på vilka böcker vi ska ha till tentamen läsning, och jag kan glatt meddela att jag kommer ha i medeltal tre böcker i varje ämne att läsa.. Och jag har tre till fem ämnen, mins inte riktigt.. Jag mins inte riktigt pga för att vissa kurser har kursstart först nästa vecka. Men det visar sig.
Vi kanske inte är så mycket i skolan, men då vi är i skolan är det bara rå teori som man ska försöka tillaga och sen förvara nånstans.. Och sen får man en hel del med uppgifter som ska göras hemifrån!
Men som sagt, ni behöver inte vara orolig! Andreas studerar faktiskt också!


Har nu i alla fall skrivit ett brev till mig själv.. Usch vad jobbigt, speciellt då man inte har någon stol.. Jävligt obekvämt!
Men men, ska kanske sätta mig ner i soffan och tänka på världens problem.. Hmm, får se vad man hittar på!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar