onsdag 3 september 2014

Andreas går på dejt

Alltså, kanske några av er hörde på radion att jag skulle på dejt.. Och det har jag varit på idag och jag kan lugnt säga att jag var NERVÖS, förutom att det var min första dejt NÅGONSIN så hade jag väldigt bra vänner som peppade mig..


Om någon undrar så är Benjamin min tutor, skönt att veta att folk bryr sig om hur det kommer gå..

Men hur gick själva dejten? Haha, ojguud! Jag var sjukt nervös, man vet aldrig vad de hittar på från x3m, så jag vaknade faktiskt redan halv 9 och satte på radion via webben och då såg jag att Janne plinkade på en gitarr och då var jag rädd för att Janne skulle sjunga för oss.. Men han kom utan gitarr!
Självklart dricker man skumpa!
Haha, man kan säga att det var den lite av den konstigaste middag jag har haft! Förutom att man har en bandspelare mittemellan sig så har man Ted och Janne bredvid sig. Men det värsta av allt är att man hade en väldigt vacker person framför sig! (charm charm)

Alltså dejten var som att vara i ett korsförhör, alltså frågor på frågor. Och då man är smått nervös så svarar man kanske lite fel.. 


Men jag får tacka för det trevliga sällskapet! Fick sen också veta att de hade stalkat mig på fb: http://instagram.com/succemorgon det är ett filmklipp som ni kan se på!

Och detta kommer imorgon lite efter 8 på morgonen tror jag.. Så de som är nyfikna får lyssna då! Vill inte avslöja alla detaljer!

2 kommentarer:

  1. Benjamin verkar vara en mycket klok man.

    //Benjamin

    SvaraRadera