tisdag 12 augusti 2014

Photoshoot sneakpeak part 1


Hallååå!

Igår var jag och Toffe och hjälpte / stjälpte vår vän Jennifer Granqvist, beror på hur resultat blir efter framkallningen.. Men i alla fall hade vi jävligt kul!
Vi började med en kopp kaffe och hon slängde ett för gammalt TUC paket till mig och sa att jag skulle äta upp det för jag hade "saltbrist" så då tyckte hon att jag fick äta upp hennes gamla kex..

Helt gott med örtsmör på, så jag klagar inte!
Jag hade också med mig ett paket glass för jag behövde få en femti sedel till mindre valörer så varför inte köpa glass? För glass är gott!

Men här kommer som sagt en bildbomb över gårdagens bravader!


Christofer likes!





 Hmm, borde man förklara Jennifers min? Njaa, skulle inte tro det!




Tycker bilden här ovan var jävligt bra! Om man tänker att det är en helt vanlig telefonkamera, utan filter och dessutom jag som tog bilden så är det ganska jävla bra!



 Nu har vi fått lite kläder på oss i alla fall!

 Hon tog ca bilder, och det var en analog kamera, så bilderna ska framkallas som på den gamla goda tiden..
Det var 10 färgbilder och 10 svartvita bilder, lite spännande faktiskt för att få se hur de blev!

Jag kan säga att det var jävligt kallt i vattnet i alla fall..
Men men det gick bra, och vad jag vet så är alla pigga och friska!

Så nu tänker jag fortsätta njuta av semestern, ingen ska förstöra min knappt två veckor långa semester!
Så nu leker livet och nu ska man hitta på saker! ;)

Men men, hoppas ni gillade bilderna, kommer visa er resten ikväll eller imorgon, vet inte riktigt när men det är på gång!


Vad tycks? Jag fick två jävligt bra bilder.. Så jag rekommenderar LG 5 NEXUS till de som vill ha en telefon med jävligt bra kamera!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar