fredag 8 augusti 2014

Orgasm dagen

Alla gillar vi högtider, så varför ska vi hoppa över denna dag?
Jag tycker att alla talar om att det är dyrt att fira högtider, det ska göras god mat, köpas presenter och umgås med bekanta.
Men det bästa med orgasmdagen är att man kan sköta det på egen hand.. Ha ha ha vad jag fick till det! Ibland känner jag mig lite extra lustig..
MEN jag tänkte att ni som är fattiga studerande kan fira denhär dagen istället för julafton, då slipper ni köpa en massa presenter i alla fall..
Läste x3ms inlägg om orgasmdagen där de också delade ett par videor som var faktiskt ganska roliga, så jag delar med mig av dem till er också!




Hoppas ni är nöjda? ;)

Jag kommer fira denna heliga dag i jobbets täcken! Ska vila lite innan jag ska börja söka mig mot stan och se till att ni uppför er på pubben! ;)
Men då jag ändå tar upp denna dag borde jag fungera som mentor.. Så därför har jag sökt efter en bok som ni borde läsa, har inte läst den själv ännu.. Men jag e ung och dum fortfarande.


Så ta tag i er partner, om ni inte har någon så ta någon främling, knappast kommer dom klaga..
Men för säkerhets skull ska man alltid se att båda trivs med situationen!





4 kommentarer:

  1. Har redan firat ;) lånade ett par bilder av dig som hjälp^^

    SvaraRadera
    Svar
    1. haha, ibland skulle jag bara vilja veta vem som skriver alla perversa kommentarer! Jag tar dem med en nypa salt i alla fall ;)

      Radera
  2. Jag fick inte fira nåt :( men ikväll ska vi jobba på det ;D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha jag får önska lycka till!;)

      Radera