onsdag 13 augusti 2014

Mongo med kamera del 2

 Tyvärr så får ni se del två redan nu, jag skulle fått skriva om hästar men jag är alldeles för mätt för att tala om mat..
Men här kommer lite mera strand mys!



Lite förberedelser, och jag kan meddela att vattnet var jävligt kallt, i alla fall då solen vägrade att titta fram.. Men vad ska man säga? Alla orkar, alla vill!
Då jag var och värmde mig under handduken såg jag att de hade gått vidare och fortsatt, och då började jag känna mig utanför så självklart hoppade jag med!


Som sagt, det var jävligt snyggt ute vid havet, om du ska göra nåt romantiskt.. Då ska du gå ut mot havet då det är lite mulet,  he var så gårr kolkot ti grant ( om man ska försöka tala dialekt ).


 Alltså dendär kameran var ganska häftig, i hålet man kikade in i kunde man se hur bilderna skulle bli och då gick det riktigt bra att ta med mobil kameran och fotografera därigenom. Ganska "spöklika" bilder i alla fall!


Sen så tyckte toffe att han kunde ta lite kort också..



Noja, äntligen tänker ni, nu fan måste bilderna vara slut.. Men då slänger jag ytterligare två bilder till er, tänk så snäll jag är?
 Som tänker på att de få som orkar titta in har något att se på?
Haha, nej men det var faktiskt jävligt kul, har aldrig gjort något liknande förut så det var redan roligt i sig, och något att berätta åt barnbarnen..  Tå faffa va ung va jag fotomodell, ojoj ni sko ha sit hu jag posera på strande me bara mankini (simshorts).
Jaja, får se sen om bilderna blev till något..

 Tre glada typer beger sig av hemåt!


Tack Jennifer Granqvist för att vi fick vara dina "modeller", tack toffe att du endast existerar i esse :)

2 kommentarer:

  1. hästar e int mat.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Alla djur är mat, jag skulle kunna äta en hamster, skulle i princip kunna äta alla olika sorters djur, kanske lite svårare med djur som man har fäst sig vid. :)

      Radera